21 Mart 2013 Perşembe

Andy Warhol'un Elizabeth Taylor adlı eseri


Andy Warhol, Elizabeth Taylor'un bu resmini, 1960 yılında yıldızın çektiği Butterfield 8 filminin tanıtım fotoğrafından yapmıştır. Bu eser, ünlü aktör Hugh Grant tarafından 2001 yılında 2 milyon pound'a satın alınmıştır. Aktör bu resmi satın aldığında sarhoş olduğunu ama eseri 2007 yılında 13 milyon pound'a satarak büyük kar elde ettiğini söylemiştir. Hugh Grant "Babamla iki gündür içki içiyorduk, kardeşim Jamie'yi görmek için babama New York'a gidelim dedim. Concorde'a bilet aldık ve gittik. Öğlen yemeğinde de içki içtikten sonra, Sotheby's e gittik ve müzayededen birşeyler almak istiyordum, orada Liz'in resmini gördüm ve satın aldım. " demiştir. 

O ana kadar bir esere ödenen en yüksek ücret, 2005 yılında 7.7 milyon pound idi.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygu ve düşüncelerinizi iletirseniz, memnun oluruz...